Facebook: “Έπεσε” το Messenger – Προβλήματα και στην Ελλάδα

Σύμφωνα με το downdetector, το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, με τους περισσότερους χρήστες να μπαίνουν στην πλατφόρμα αλλά να μην μπορούν να λάβουν ή να αποστείλουν μηνύματα.

Σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζουν από το μεσημέρι της Πέμπτης οι χρήστες του Facebook, και συγκεκριμένα του Messenger καθώς σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η πλατφόρμα έχει “πέσει” σε πολλές περιοχές παγκοσμίως. 

Σύμφωνα με το downdetector, το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, με τους περισσότερους χρήστες να μπαίνουν στην πλατφόρμα αλλά να μην μπορούν να λάβουν ή να αποστείλουν μηνύματα.

Ο χάρτης με τις “προβληματικές” περιοχές:

Προς το παρόν δεν έχει γίνει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ