Το “πράσινο φως” για την πώληση της Telekom Albania από τον Όμιλο ΟΤΕ στη βουλγαρική εταιρεία Telekom Albania Invest AD έδωσε την Παρασκευή η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Αλβανίας.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΤΕ είχε ανακοινώσει τον Ιανουάριο τη σύναψη συμφωνίας για την πώληση του συνόλου των μετοχών που κατέχει στην Telekom Albania, ύψους 99,757% του μετοχικού κεφαλαίου, στη βουλγαρική Albania Telecom Invest AD, έναντι συνολικού τιμήματος 50 εκατ. ευρώ.
Η Albania Telecom Invest AD ελέγχεται από κοινού από τον Spas Roussev, κύριο μέτοχο του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού παρόχου της Βουλγαρίας, Vivacom, και από τον Αλβανοβούλγαρο επενδυτή Elvin Guri.
Με την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Αλβανίας η συμφωνία μπαίνει στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωσή της, καθώς τον προηγούμενο μήνα έλαβε τη σχετική έγκριση και από την Αρχή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων της χώρας. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους.
Όπως είχε ανακοινώσει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, “με τη συμφωνία πώλησης της Telekom Albania, κλείνει ο κύκλος της επιτυχημένης επένδυσης του Ομίλου ΟΤΕ στην Αλβανία. Πρόκειται για μια στρατηγική απόφαση, στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού των προτεραιοτήτων και των αναπτυξιακών πλάνων του Ομίλου ΟΤΕ, με γνώμονα τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους και τη βιώσιμη ανάπτυξη”, προσθέτοντας ότι η εξαγορά της εταιρείας από μια ισχυρή επενδυτική ομάδα, διασφαλίζει την αναπτυξιακή της πορεία και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της στην αγορά.
Χρηματοοικονομικός σύμβουλος του ΟΤΕ ήταν η Eurobank.

