Το ηλεκτρονικό εμπόριο “στήριξε” τις πωλήσεις της Πλαίσιο κατά την πανδημία

Κατά την διάρκεια της καραντίνας υπερδιπλασιάστηκαν οι κλήσεις στο call center της εταιρείας, επταπλασιάστηκαν(!) οι online πωλήσεις και δεκαπλασιάστηκαν(!!) οι online παραγγελίες

Παρά το γεγονός ότι το σύνολο των καταστημάτων παρέμεινε κλειστό για 2 μήνες λόγω της πανδημίας, η έγκαιρη τοποθέτηση της εταιρείας, η επένδυση στο κέντρο logistics και η τόνωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, βοήθησε όχι μόνο στην ελαχιστοποίηση των απωλειών για το Πλαίσιο, αλλά και σε αύξηση κερδών και πωλήσεων, στο πρώτο εξάμηνο του έτους.

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα που δημοσίευσε χθες η εταιρεία, σε μια περίοδο που η πανδημία προκάλεσε αυξημένη αβεβαιότητα σε όλη την αγορά, το Πλαίσιο έχοντας επενδύσει σε τεχνολογίες e- commerce & customer service, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων που επέτρεψε άμεσες παραδόσεις, κατάφερε να ελαχιστοποιήσει τις συνέπειες της καραντίνας. 

Το omnichannel στα καλύτερα του

Σημαντική βοήθεια στην προσπάθεια της εταιρείας, αποτέλεσε η πολιτική της, η οποία έχει επιλέξει να διατηρεί ένα λογικό αριθμό μεγάλων σε έκταση καταστημάτων, με στοχευμένη αύξησή τους, ενώ παράλληλα βασίζεται στις ισχυρές υποδομές που έχει αναπτύξει.

Αυτό που εντυπωσιάζει, είναι ότι κατά την διάρκεια της καραντίνας υπερδιπλασιάστηκαν οι κλήσεις στο call center της εταιρείας, επταπλασιάστηκαν(!) οι online πωλήσεις και δεκαπλασιάστηκαν(!!) οι online παραγγελίες, κάτι που όπως ανέφερε και ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Κωνσταντίνος Γεράρδος, “οδήγησε σε συγκράτηση του 80% των πωλήσεων κατά την περίοδο του lockdown”.

Αν κάτι χαρακτήρισε τον τρόπο με τον οποίο κινήθηκε το Πλαίσιο την περίοδο του πρώτου τριμήνου, ήταν η μετατροπή πολλών καταστημάτων σε σημεία παραλαβής των ηλεκτρονικών πωλήσεων, εντάσσοντας τα στο τμήμα logistics και customer support, κάτι που επέτρεψε να εξυπηρετηθεί το μεγαλύτερο ποσοστό των κλήσεων και των παραγγελιών και παράλληλα δεν έβγαλε σε αδράνεια, ούτε προκάλεσε μείωση αποδοχών στους υπαλλήλους της εταιρείας. 

Τριπλάσια αύξηση πωλήσεων

Οι κινήσεις αυτές είχαν σαν αποτέλεσμα στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, ακόμα και το μεγαλύτερο μέρος του ήταν κατά την διάρκεια της καραντίνας, οι πωλήσεις της εταιρείας να ξεπεράσουν το 12% και να παρουσιάσουν αύξηση σε ποσοστό τριπλάσιο από αυτό της αύξησης του πρώτου τριμήνου. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Πλαίσιο, Γεώργιο Γεράρδο “σε μια περίοδο που η υγειονομική κρίση προκάλεσε ισχυρή υποχώρηση στα μακροοικονομικά δεδομένα και αβεβαιότητα, ο Όμιλος επέτυχε καθαρή μεγέθυνση των εργασιών του…Η στρατηγική αυτή μας δικαίωσε και πετύχαμε να περιορίσουμε την μείωση των πωλήσεων σε μόλις 20%, καθώς καταφέραμε να έχουμε αξιοπιστία στην παράδοση των προϊόντων και, τελικά, να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών, υφιστάμενων και νέων”

Η ταχύτητα προσαρμογής της εταιρείας στις νέες συνθήκες, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των κόστους πωληθέντων με ταχύτερο ρυθμό αυτού των πωλήσεων και επέφερε χαμηλή μονοψήφια υποχώρηση στο περιθώριο κέρδους, που όμως εξισορροπήθηκε και με το παραπάνω από τη συγκράτηση των διοικητικών εξόδων και τη συρρίκνωση του χρηματοοικονομικού κόστους.

Αυτό είχε ευεργετικά αποτελέσματα στα ενοποιημένα κέρδη του Πλαισίου, το οποίο διατηρήθηκε πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ. 

Τι “ξεπούλησε” κατά την διάρκεια της πανδημίας

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν τα στοιχεία για τα προϊόντα τα οποία “πρωταγωνίστησαν” στην περίοδο της καραντίνας, με “πρωταθλητές” να αναδεικνύονται τα laptops και οι web cameres, απόρροια της τεράστιας αύξησης του ποσοστού τηλε-εργαζόμενων, οι οποίοι στράφηκαν στο Πλαίσιο για την κάλυψη των άμεσων αναγκών τους. 

Ακολούθησαν προϊόντα όπως ακουστικά, προϊόντα ενίσχυσης Wi-Fi και δικτύου, πολυμηχανημάτων και μελανιών, ενώ σημαντική αύξηση παρουσίασαν προϊόντα που έκαναν καλύτερες τις συνθήκες της καραντίνας στο σπίτι, όπως  παζλ, επιτραπέζια, κουζινομηχανές, καφετιέρες, ατμοκαθαριστές και δώρα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ